چندتألیفی، سیاست بر زمین مانده



به گزارش پایگاه خبری رب، شمارۀ نودوهفتم خبرنامۀ «پُرسا؛ پایش و رصد سیاست‌های آموزشی» از سوی مرکز رصد کنکاش منتشر شد.

این شماره موضوعات زیر را بررسی کرده است:

چندتألیفی، سیاست بر زمین مانده

طی روزهای گذشته ذوعلم، رئیس جدید سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از سیاست‎های تدریجی خود برای واسپاری تألیف کتاب‌های درسی سخن گفت.

یادگیری در وضعیت هشدار

کبیری، مدیر داده‌پردازی مطالعات تیمز و پرلز: از هر سه دانش‌آموز دوره ابتدایی، یک نفر حداقل استانداردهای آموزشی را کسب نمی‌کند؛ به‌عبارت دیگر خواندن، نوشتن و یا چهارعمل اصلی را به طور کامل بلد نیست.

عملکرد دانش‌آموزان پایۀ چهارم ایران در ارزیابی بین‌المللی تیمز ۲۰۱۵ و پرلز۲۰۱۶

رتبۀ دهم در بین ۱۲ کشور منطقه

خبرهای برگزیده آموزش‌وپرورش در روزهای گذشته

الهیار ترکمن: هدف اصلی رتبه‌بندی معلمان افزایش حقوق نیست. برخی ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای طرح رتبه‌بندی را تقسیم بر تعداد فرهنگیان می‌کنند که یک کار غیرکارشناسی بوده و اذهان را مشوش می‌کنند.

متن کامل خبرنامه پرسا را بخوانید.

ارسال نظر

Image CAPTCHA