ارسال نظر



موفقیت در مدرسه داری در گرو معلمِِ خوب است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، دکتر غلامعلی حداد عادل در شانزدهمین جلسه هیات امناء سازمان که روز سه شنبه 6 بهمن ماه در سالن جلسات وزارت آموزش و پرورش برگزار شده بود با اشاره به مطلب فوق افزود: بهترین محتوای آموزشی اگر در اختیار معلم ناتوان باشد، ضایع می شود. در صورتیکه معلم خوب و با تجربه قادر است خلاء محتوای درسی را پرکند.

وی افزود: به اعتقاد من کار تحول را باید از معلم آغاز کرد. ضمن این که برای حصول اطمینان نسبت به تصمیمات اتخاذ شده لازم است پژوهش هایی توسط پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش انجام شود.

دکتر حداد عادل با اشاره به تنوع عناوین دروس و مبانی علمی آن که متناسب با پیشرفت های علمی و فناوری روز جهانی تدوین می شود، تعیین سهمیه 30 درصدی برای استان ها را امری غیرکارشناسی تلقی کرد و اضافه نمود: البته در دروسی مانند ادبیات، دین و زندگی، جغرافیای استان و مطالعات اجتماعی سهم استان ها می تواند پر رنگ تر باشد.

2
امتیاز: 2 (1 رای)
Image CAPTCHA