توانمند سازی دانش آموزان ساکن مناطق محروم، یکی از اهداف سند تحول است
تاریخ 1 مرداد, 1397 - 08:48.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، دکتر رضا کلانتری سرپرست مرکز پژوهشی روستایی، عشایری و چندزبانه در جلسه شورای مدیران سازمان که روز یکشنبه 31 تیرماه 97 در دارالفنون برگزار شد، در سخنانی کوتاه اهداف، ماموریت ها و عملکرد گروههای مرکز پژوهشی تبریز را معرفی کردند و با اشاره به اهداف عملیاتی و راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر توانمند سازی دانش آموزان ساکن در مناطق محروم، روستاها، عشایر کوچ نشین، حاشیه شهرها ومناطق مرزی و همچنین مناطق دوزبانه با نیازهای ویژه و ایجاد فرصت آموزشی متنوع و با کیفیت در این مناطق بر انجام فعالیت های پژوهشی در این حوزه ها تاکید کردند.