نشست علمی



نشست علمی بررسی ابعاد مختلف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار می‌شود

نشست علمی بررسی ابعاد مختلف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از تدوین تا اجرا با حضور صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه برگزار می‌شود.



نشست علمی «سیل و علل وقوع آن»

نشست علمی «سیل و علل وقوع آن»  با سخنرانی خانم دکتر محمدخان معاون پژوهشی گروه جغرافیای دانشگاه تهران انجام خواهد شد.



«تبیین واژه های کلیدی اسناد تحولی رویکرد فطرت گرای توحیدی»

نشست علمی«تبیین واژه های کلیدی اسناد تحولی رویکرد فطرت گرای توحیدی» با حضور دکتر تورانی و ارائه دکتر محمد علی آبادی برگزار شد.



نشست علمی «تبیین اهداف مصوب دوره های تحصیلی»برگزار می شود

دبیرِشورای هماهنگی علمی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از برگزاری نشست علمی«تبیین اهداف مصوب دوره های تحصیلی»با ارائه دکتر نوید و دکتر امانی خبر داد.



«تدوین چارچوب راهنما برای آموزش شایستگی های فنی و حرفه ای» برگزار می شود

رئیس گروه پژوهشی فنی و حرفه ای سازمان پژوهش از برگزاری نشست علمی با حضور نوید ادهم دبیرکل شورای عالی و زرافشان معاون آموزش متوسطه خبر داد.



جلسه باشگاه کتاب با حضور دکتر خسرو باقری و دکتر تورانی

برگزاری جلسه باشگاه کتاب"با موضوع «فلسفه علم» و با حضور دکتر خسرو باقری استاد فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه تهران و دکتر تورانی"



نشست علمی- تخصصی «تعادل در کودکان ناشنوا» برگزار می شود

پژوهشکده کودکان استثنایی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، نشست علمی- تخصصی «تعادل در کودکان ناشنوا» برگزار می کند.



«رابطه پایبندی به ارزش ها با میزان مهاجرت دانش آموزان المپیادی به خارج از کشور»

پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، نشست ارائه یافته ها با عنوان «بررسی رابطه ی تعلق خانوادگی، هویت ملی، پایبندی به ارزش ها با میزان مهاجرت دانش آموزان المپیادی به خارج»برگزار می نماید.



«نتایج بازخورد ارزشیابی توصیفی در کلاس درس» بررسی شد

دبیرخانه شورای هماهنگی علمی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از برگزاری نشست بررسی و تحلیل «نتایج بازخورد ارزشیابی توصیفی در کلاس درس» خبر داد.



نشست علمی«رهیافتی به مدل سازی عملیاتی نظریه فطرت گرایی توحیدی» درحال برگزاری است

دبیر شورای هماهنگی علمی سازمان پژوهش از برگزاری نشست علمی«رهیافتی به مدل سازی عملیاتی نظریه فطرت گرایی توحیدی» از ساعت 9 الی 11:30 امروز خبر داد.(pptx).