پاسخ سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی به انتقادهای مطرح شده درباره ورود مطالب جعلی به کتابهای درسی
تاریخ 31 فروردين, 1398 - 11:04.به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش پس از انتشار گفتوگوی تسنیم با محسن احمدوندی، پژوهشگر و کارشناس ادبی، درباره ورود مطالب جعلی به کتابهای درسی توضیحاتی در این زمینه ارائه کرده که به این شرح است:
عطف به مطلب مندرج در آن خبرگزاری به تاریخ 04/12/97 با عنوان «مطالب جعلی چگونه وارد کتابهای درسی میشوند؟ » عین پاسخ سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش موارد زیر را جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع میرساند: