دکتری جامعه‌شناسی



آموزش‌وپرورش توسعه‌گرا رکن اساسی پیشرفت است

مسیر آیندۀ بهتر برای ایران از تحقق یک تحول پارادایمیک در آموزش‌وپرورش می‌گذرد؛ تغییر از آموزش‌وپرورش ایدئولوژیک به آموزش‌وپرورش توسعه‌گرا.

  مهران صولتی، دارای دکتری جامعه‌شناسی، در یادداشتی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده، به این موضوع پرداخته است که حل مسائل آموزش‌وپرورش در ابتدا، در گرو تلقی‌کردن مشکلات آموزش‌وپرورش به عنوان یک «مسئله» اجتماعی است. وی در گام بعد، تغییر رویکرد در آموزش‌وپرورش را راه برون‌رفت از مسائل عنوان کرده است.