سرپرست حوزه تربیت و یادگیری زبان های خارجی



رویکرد ارتباطی خودباورانه با در نظرگرفتن هویت اسلامی-ایرانی در کتابهای زبان

سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت و همچنین برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی از زیرنظام‌های اصلی آن، مهمترین اسناد بالادستی نظام آموزشی کشور ما هستند که همه بخشهای کشور، ملتزم به روح و موظف به رعایت مفاد آنها هستند. در سند برنامه درسی ملی، یازده حوزه تربیت و یادگیری در نظر گرفته شده که هر یک در ارتباط با سایر حوزه‌ها و در نظامی منسجم و هماهنگ، زمینه را برای تحقق اهداف تحولی مورد تصریح در سند تحول بنیادین و نهایتاً رسیدن دانش‌‌آموزان به مراتبی از حیات طیبه فراهم می‌کنند.