تأثیر داستانهای کتاب درسی بر رشد شخصیت کودک و مقایسه آن با سایر کشورها
تاریخ 11 شهريور, 1396 - 10:47.طی چندماه اخیر سایتها، کانالها و گروههای تلگرامی، گزارشی را با عنوان« بررسی و تحلیل داستانهای کتاب فارسی کلاس اول در ایران و مقایسه آن با داستانهای کتاب زبان کلاس اول در دو کشور شرقی و غربی یعنی چین و آلمان» منتشر کردهاند که همراه بود با تیترهای ژورنالیستی مانند لینک زیر که حاوی گزارش است: کودک ایرانی «اطاعت» یاد می گیرد، کودک آلمانی «پیشرفت» و کودک چینی «مهرورزی».