ترجمه: فاطمه کردی



معلمان باید علم یادگیری را بیاموزند

امروزه بحث علم یادگیری در میان معلمان گسترش پیداکرده و آن ها تلاش می‌کنند اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهند اما ازنظر دانشمندان بخش اول این علم که از علوم اعصاب شناختی و روانشناسی شناختی تشکیل‌شده، برای معلمان کاربرد چندانی ندارد.

 به‌تازگی در برخی کشورها به‌ویژه ایالات‌متحده امریکا موجی از آشنا کردن معلمان و مربیان با علم یادگیری (the science of learning) برپاشده است اما فقط برخی از جنبه این علم به معلمان کمک خواهد کرد تا در حرفه خود خوب عمل کنند.