محبوبه خسروی، عضو هیئت علمی گروه مدیریت و برنامهریزی درسی دانشگاه علامه طباطبایی و مترجم کتابی با عنوان «اخلاق تدریس» که به تازگی از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی روانه بازار نشر شده، در گفتوگو با ایکنا و در پاسخ به این پرسش که آیا در کشورمان الگوی مشخصی برای تبیین نوآوری در برنامهریزی درسیِ داریم، اظهار کرد: اگر از مدیران و مسئولان عرصه آموزش، این سؤال را بپرسیم، میگویند بله، ما در برنامهریزی درسی الگوی مشخصی داریم. اما واقعیت این است که در عمل الگوی مشخصی وجود ندارد، گاهی صحبت از نوآوری و گاهی تأکید بر مسائل دیگر است.