تا زمانیکه مدیران اموزش وپرورش خودبه این باورنرسند نمی توان باوررابه معلمان منتقل کرد ویا اگر معلمی به این باوررسیده باشد با ممانعت ومخالفت مدیر دراجرای طرحهایش روبرو خواهد شد انچه بدیهی است عدم استقبال از طرحها ی نو در مدارس است وهمیشه با پتک طرح شما دراین مدرسه قابل اجرانیست مخالفت خودرا اعلام می نمایند.معلم گوشش از شنیدن اینجا یک مدرسه ی عادی است نه استثنائی وتیزهوشان پرشده وسکوت را به اجرای طرحش ترجیح می دهد/طرحی که امروزه طرح از یک معلم بود همان را چندسال بعد از وزیر به عنوان مصوبه می بیند یعنی می شد 8سال قبل این طرح به مصوبه تبدیل شود ولی بسته بودن افکار بعضی مدیران حتی سبب عدم انتقال طرح به مراتب بالا می شود.
تا زمانیکه مدیران اموزش