ارسال نظر

با عرض سلام و احترام؛ بنده ضمن مطالعه مطالب و گزارش مشروح جلسه دو سوال برایم مطرح شد : 1- آیا نتایج پژوهش های میدانی که توسط دفتر دوره های تحصیلی انجام می گیرد می تواند تغییراتی در جدول برنامه درسی دوره را به دنبال داشته باشد به عنوان مثال از عناوین دروس دوره ابتدایی یک درس به جدول برنامه درسی اضافه شود ، یا یک درس کم شود ؟ و یا اینکه بر اساس نتایج آمایش سرزمین یک عنوان درس به جدول برنامه درسی آن استان در دوره تحصیلی مورد نظر اضافه شود؟ 2- در گزارش بازهم نگاه متمرکز گرایانه وجود دارد ، نقش استان ها در نیازسنجی آموزشی کجا دیده می شود ؟ با تشکر از ریاست محترم سازمان جناب آقای دکتر ذوعلم .
Image CAPTCHA