دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی



آموزش و پرورش و بخش خصوصی ناگزیر از همکاری‌اند

دبیر هفدهمین جشنواره کتاب رشد در جمع ناشران گفت: آموزش و پرورش و بخش خصوصی ناگزیر از همکاری‌اند.



فساد در سازمانی لانه می کند که شفافیت نباشد

دکتر تورانی با اشاره به رونمایی«مدل رهبری اثربخش سازمان» و ضرورت شفافیت در برنامه، افزود: فساد در سازمانی لانه می کند که شفافیت نباشد.



مدارس در رابطه با کتابهای کمک آموزشی، ملزم به رعایت مصوبه 828 هستند

کتاب‌های آموزشی نامناسب به جریان تعلیم و تربیت صدمه می‌زند. به همین دلیل بر اساس مصوبه 828 سازوکار لازم به منظور نظارت و برخورد با متخلفان پیش‌بینی شد.



رشد آموزش فیزیک ۱۲۰ منتشر شد

دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی از انتشار یکصد و بیستمین شماره فصلنامه رشد آموزش فیزیک (بهار 1397) با عناوین متنوع و خواندنی خبر داد.



یکصد و بیستمین شماره فصلنامه رشد آموزش جغرافیا منتشر شد

دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی از انتشار یکصد و بیستمین شماره فصلنامه رشد آموزش جغرافیا (بهار 1397) با عناوین متنوع و خواندنی خبر داد.



به دنبال جریان سازی در تولید کتاب استاندارد هستیم

معاون دفترانتشارات وتکنولوژی آموزشی سازمان پژوهش گفت: جشنواره کتاب رشد به دنبال معرفی الگو برای عرصه نشر است. در واقع این رویداد فرصت خوبی برای جریان سازی در زمینه تولید آثار استاندارد خواهد بود.


هفدهمین همایش معاونان آموزش ایتدایی و نمایندگان مجلات رشد تهران برگزار شد

با حضور مدیر کل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی، هفدهمین همایش معاونان آموزش ایتدایی و نمایندگان مجلات رشد شهرستانها و مناطق استان تهران در سالن اجتماعات سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برگزار شد.



محتوای کتاب های دینی حوزه کودک و نوجوان باید غنی باشد

معاون بخش کتاب سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش گفت: کتاب های کودک و نوجوان در حوزه دین دارای ظاهری زیباست ولی آنچه به آن کم توجهی شده محتوای این کتاب هاست که باید غنی باشد.



تجلیل از عادل یغما؛پیشکسوت تکنولوژی آموزشی ایران

عادل یغما پیشکسوت تکنولوژی آموزشی: استفاده از فناوری در آموزش زمانی سودمند است که به فناوری آموزشی تبدیل شود و گرنه ابزاری بیش نخواهد بود.



بزرگان تکنولوژی آموزشی ایران مرهون دکتر یغما هستند

مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی اظهارکرد: دکتر عادل یغما صدای تکنولوژی آموزشی در 30 سال اخیر ایران است که بسیاری از بزرگان تکنولوژی آموزشی ورود خود به این عرصه را مرهون وی می دانند​.