جایگاه رسانه



«فیس بوک» و «توئیتر» ابزاری برای کنترل افکار عمومی

یافته های یک پژوهش دانشگاه آکسفورد که در 9 کشور جهان انجام شده نشان می دهد که رسانه های اجتماعی با اشاعه دروغ و اکاذیب، اطلاعات غلط و اهداف تبلیغاتی گسترده، برای کنترل افکار عمومی مورد استفاده قرار می گیرند.



کارگاه آموزشی بررسی جایگاه رسانه در سند تحول بنیادین برگزارشد

کارگاه آموزشی بررسی جایگاه رسانه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور کارشناسان و اعضای هیات علمی سازمان پژوهش و پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش برگزار شد.



بررسی "جایگاه رسانه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش "

روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش از برگزاری نشست علمی بررسی "جایگاه رسانه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش " با حضور دکتر شهناز هاشمی خبرداد.