وزیر آموزش و پرورش



مدارس توانمند، لازمه رشد تولید و اشتغال

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه لازمه رشد تولید و اشتغال برخورداری از یک جامعه مقتدر است افزود: جامعه مقتدر جامعه‌ای است که در آن به نیروی انسانی بها داده شود و در آن امنیت برقرار باشد و در این راه مدارس نقش مهمی دارند.



نخستین جلسه عمومی کارکنان سازمان پژوهش در سال 96 برگزار شد

نخستین جلسه عمومی اعضای هیات علمی و کارکنان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در سال 96 با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش برگزار شد.



پولی‌شدن آموزش مغایر قانون ‌اساسی است

وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار روزنامه «شرق» ضمن ابراز مخالفت با پولی شدن آموزش، افزود: من معتقدم در نظام تعلیم و تربیت، بحث «تربیت دانش‌آموزان» مقدم بر آموزش است.



چهل و هشتمین جلسه کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشور برگزار شد

با حضور وزیر آموزش وپرورش چهل و هشتمین جلسه کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشوردر ساختمان شهید رجایی برگزار شد.



در دفاع مقدس ، بسیجیان بی هیچ منتی از کشور دفاع کردند

وزیر آموزش و پرورش با گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر گفت: در دفاع مقدس، بسیجیان بی هیچ منتی از کشور و آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع کردند.



ایجاد 2 دارالقرآن برای هر منطقه تا 3 سال آینده

وزیر آموزش و پرورش در اردوگاه شهید باهنر از وجود 650 دارالقرآن خبرداد و افزود: رویکرد ما این است که در گام اول هر منطقه حداقل یک دارالقرآن داشته باشد و طی ۳ سال آینده نیز در هر منطقه، 2 دارالقرآن ایجاد شود.



ضرورت استفاده از فضای مجازی در تحقق اهداف دارالقرآن‌ها

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه استفاده از فناوری‌های نوین آموزشی برای آموزش قرآن لازم است، تصریح کرد: ایجاد تحول در روش‌ها یک خواست عمومی است و باید از نرم‌افزارهای قرآنی استفاده کنیم.



به دنبال تقویت روحیه پژوهشگری در دانش آموزان هستیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: به دنبال تقویت روحیه پرسش گری و پژوهشگری در دانش آموزان هستیم که این مهم با تقویت و توسعه پژوهش سراهای دانش آموزی اتفاق می افتد.



وزیر آموزش و پرورش، قهرمانی معلم کشتی گیر را تبریک گفت

با صدور پیامی؛ دکتر علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی را به معلم کشتی گیر تبریک گفت.


تشکل های صنفی برای ما فرصت است، نه تهدید

وزیر آموزش و پرورش با حضور درجمع تشکل های صنفی، آن را فرصت مغتنمی دانست که می تواند با برنامه ریزی منظم و هدفمند به صورت یک ظرفیت فکری برای سامان دهی امور مورداستفاده قرار گیرد.