تفکر و سواد رسانه



کتاب « تفکر و سوادرسانه ای» کتابی بدیع، وسیع، به روز و استراتژیک است

مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما معتقد است کتاب «تفکر و سواد رسانه‌ای» نه تنها اثری در حوزه میان‌ رشته‌ای فرهنگ و هنر و رسانه، بلکه به شدت آغشته و آمیخته با درون‌ مایه «نقد قدرت» است.



دیدارمسئول سازمان بسیج رسانه کشور با دکتر محمدیان

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، از دیدارمسئول سازمان بسیج رسانه کشور و همراهان  با دکتر محمدیان خبرداد.