جایگاه فیزیک در برنامه درسی علوم تجربی دوره عمومی
تاریخ 22 دى, 1397 - 14:23.این مقاله به طور موردی جایگاه کلمه انرژی را در برنامه درسی علوم تجربی دوره عمومی مورد نقد و بررسی قرار داده است.
این مقاله به طور موردی جایگاه کلمه انرژی را در برنامه درسی علوم تجربی دوره عمومی مورد نقد و بررسی قرار داده است.
در میان شاخه های فلسفه، فلسفه فیزیک پرسش های فلسفی بنیادی را که در بنیان فیزیک جدید قرار دارند، مطالعه می کند و به پژوهش در باره ماده و انرژی و اینکه چگونه باهم بر همکنش انجام می دهند، می پردازد.
ارزیابی چگونگی ارتباط طولی محتوا(مفاهیم، اصول و مهارتها) کتاب های درسی علوم تجربی دوره عمومی از منظر ملاکهای محتوایی( شامل، جدول وسعت توالی و چارچوب تیمز) و ملاکهای ساختاری.
مجری طرح:
اشرف السادات شکرباغانی
عضو هیئت علمی پژوهشکده برنامه ریزی درسی و نوآوی های آموزشی
پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش
ناظر طرح:
دکتر مهدی نوید
طراحی و تدوین ساز وکار ایجاد موزه علم و فناوری