مدارس «خرید خدمات آموزشی»در تناقض با عدالت آموزشی
تاریخ 12 خرداد, 1399 - 08:57.تجربه گسترش تنوع مدارس – غیرانتفاعی، نمونه دولتی، هیئت امنایی، تیزهوشان و... - در کشور نشان داده است که نه تنها این رویکرد با توجیهات و استدلالهای بعضاً برخوردار از پشتوانههای نظری نتوانسته مشکلی از مشکلات و گرهی از گره های آموزش رسمی را حل نموده و باز نماید، بلکه اجرای آنها بدون تحقیقات لازم و توجه به شرایطِ اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و...، بر مشکلات آموزش کشور افزوده و با روح عدالت آموزشی و تساوی حقوق تمامی فرزندان و آینده سازان این آب و خاک در برخورداری از آموزش یکسان و رایگان، مطابق اصل 30 قانون اساسی، در تضاد می باشد.