مفهوم سواد اطلاعاتی و ضرورت آموزش آن برای دانشآموزان در برنامه ویژه مدرسه
تاریخ 19 اسفند, 1398 - 09:41.در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تربیت به معنای "فرایند تعاملی زمینهساز تکوین و تعالی پیوسته هویت متربیان، به صورتی یکپارچه و مبتنی بر نظام معیار اسلامی، به منظور هدایت ایشان در مسیر آماده شدن جهت تحقق آگاهانه و اختیاری مراتب حیات طیبه در همه ابعاد" تعریف شده است و هدف کلی تربیت این گونه تعریف شده است: " تکوین و تعالی پیوسته هویت متربیان به گونهای که بتوانند در موقعیت خود و دیگران در هستی، را به درستی درک و آن را به طور مستمر با عمل صالح فردی و جمعی متناسب با نظام معیار اسلامی اصلاح نماید".