امیرعباس میرزاخانی



انقلاب اسلامی و تحقق توسعه عدالت آموزشی

با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی است تا ضمن ارج نهادن به تلاش و فداکاری مسببان و متولیان اصلی آن شجره طیبه که همانا مردم بودند، به برخی دستاوردهای آن پرداخته شود تا برخی نپندارند که این انقلاب به سادگی به بار نشسته و در باروری آن کوشاتر باشند.



تربیت با تغییر نگرش مسئولان امکان پذیراست

۱- کودکان از زمانی که پا به مدرسه می گذارند تاهنگامی که به عنوان یک عضو مؤثر در اجتماع به نقش آفرینی بپردازند، از گذرگاهی به نام تعلیم وتربیت عبور می کنند که این مهم تلاش و تفکر افرادی است که دراین نهاد تأثیرگذار، آینده هر نسل و به تبع آن جامعه را رقم می زنند، آنچه در سالهای اخیر بارها از سوی عالی ترین مقام های سیاسی کشور به زبان رانده شده، لزوم تغییر و درگرگونی شیوه ها و روش هایی است که تاکنون در نظام آموزشی کشور مورداستفاده قرار گرفته است و دراین میان نقش تربیت و مهارت های زندگی بیش از مقوله آموزش باید موردبررسی قرار گیرد.