نظریه یادگیری فطرت گرای توحیدی زمینه ساز تمدن نوین اسلامی
تاریخ 3 تير, 1398 - 10:36.دکترسید امیر رَوَن
عضو هیئت علمی
چکیده
دکترسید امیر رَوَن
عضو هیئت علمی
چکیده
قبل از پرداختن به پاسخ آقای آقازاده درباره سند برنامه درسی ملی، لازم دانستیم که خوانندگان محترم را با آقای ذوعلم ریاست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و مجری سند برنامه درسی ملی بیشتر آشنا کنیم و بعد به نامه آقای دکتر آقازاده پاسخ دهیم.
فعالیتهای پیشنهادی برای بایستگیهای سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در سال 1398
یکی از ایرادات مهمی که به این تغییرات مداوم وارد است، عقب ماندن دانش گذشتگان از کتابهای درسی جدید است. به این ترتیب که دیگر نه تنها والدین برای حل مشکلات درسی فرزندانشان کمک چندانی نمیتوانند کنند که حتی معلمها و دبیرانی که جلسات آموزشی این کتابها را هم میگذرانند در بسیاری از موارد با مشکلاتی روبهرو هستند. در بخش پایانی گزارش نگاهی داریم به نحوه آموزش و روند آمادگیهای لازم برای آموزش مدرسان کتابهای جدید در مدارس.
سید امیر رون، رییس گروه برنامهریزی درسی آداب و مهارتهای زندگی آموزش و پرورش در خصوص مباحث گنجانده شده در مقطع هفتم و هشتم برای دختران و پسران سخن میگوید.