نشست ارائه گزارش عملکرد دفاتر سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی



سازمان باید نسبت به مبانی و ارزش‌های اسلامی موضع شفاف داشته باشد

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بر لزوم توجه به ارزش‌‌ها در مسیر تدوین کتاب‌های درسی تأکید کرد و گفت: هنر سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی این است که بتواند به شکل هنرمندانه به سه رکن مفاهیم، مهارت‌ها و ارزش‌ها پاسخ دهد.



طراحی دوره‌ی تحصیلی شاخه‌ی فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش ضروری است

عملکرد دفتر تألیف کتاب‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با حضور رئیس، معاونین سازمان و برخی از اعضای این دفتر بررسی شد.



عملکرد 9 ماهه‌ی دفتر انتشارات‌ و فناوری آموزشی بررسی شد

سومین نشست ارائه‌ی گزارش عملکرد دفاتر سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی براساس برنامه‌های ابلاغی سال 1400 با بررسی عملکرد 9 ماهه‌ی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی آغاز شد.



برنامه‌ریزی درسی به منزله‌ی یک سفر است

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، برنامه‌ریزی درسی را به منزله‌ی یک سفر دانست و گفت: برنامه‌ریزی درسی یک مسافرت است لذا از زمانی که ما برنامه‌ریزی برای درس معینی را آغاز می‌کنیم، وارد این سفر می‌شویم.



رمزینه‌های سریع پاسخ نقطه‌ی اتصال فناوری با برنامه‌های درسی است

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، بر لزوم توجه به رمزینه‌های سریع پاسخ تأکید کرد و گفت: رمزینه‌های سریع پاسخ، به معنای اتصال فناوری با برنامه‌های درسی و یک قدم مؤثر است لذا ضرورت دارد که قدم‌های مؤثرتری را در این عرصه برداریم زیرا این راهبرد اصلی ما در سازمان است.