ارتقاء برنامه درسی به روش بهسازی فرایند
تاریخ 2 خرداد, 1397 - 10:23.
نگارنده با توجه به اهمیت برنامه درسی در فرایند تعلیم و تربیت و لزوم ارتقاء کیفی آن با استفاده از رویکرد ارتقاء برنامه درسی به روش بهسازی فرایند به عنوان یکی از موضوعات اصلی در مدیریت کیفیت جامع به چگونگی ارتقاء و بهسازی کیفیت برنامه درسی پرداخته است. استفاده از استراتژی ارتقاء فرایند(Focus.SDCA)به روش بهسازی فرایند و روش ها و قواعد آن گام عملی برای دست یابی به فرایند مطلوب در برنامه درسی را امکان پذیر می سازد و نتیجه آن تغییر و بهسازی فرایند ارائه خدمات بهتر به گیرندگان (دانش آموزان)است.(Pdf ضمیمه است)
سال عرضه:
1396
محل چاپ:
پژوهش نامه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی
سطح مقاله:
علمی پژوهشی
فایل همراه: