ارسال نظر



باید برای نیاز دانش آموزان محتوا تعریف کرد

به گزارش واحد خبر روابط عمومی سازمان پژوهش، دکتر رجبی رییس پیشین سازمان در نشست هم اندیشی روسای سازمان پژوهش گفت: نباید سرفصل درسها در آموزش و پرورش براساس ورود به دانشگاه تعریف شود.

وی با تاکید بر اهمیت صلاحیت معلم در مدرسه گفت: نباید فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان بدون کسب صلاحیت ها علمی و مهارتی معلم شوند.

وی افزود: محتوی و سرفصلهای دروس باید برمبنای کسب مهارت و تربیت برای زندگی باشد.

رجبی اضافه کرد: در کشورهای مختلف دنیا حداقل هشت واحد دروس مهارتی را برای مهارت های فردی و اجتماعی اختصاص می دهند و نسبت به نیازها براساس آمایش سرزمینی توجهی خاص دارند.

رئیس پیشین سازمان پژوهش پیشنهاد داد: برای هر نیاز فردی و اجتماعی آموزش های لازم تدارک شود.

5
امتیاز: 5 (1 رای)
Image CAPTCHA