به گزارش واحد خبر روابط عمومی سازمان پژوهش، دکتر رجبی رییس پیشین سازمان در نشست هم اندیشی روسای سازمان پژوهش گفت: نباید سرفصل درسها در آموزش و پرورش براساس ورود به دانشگاه تعریف شود.
وی با تاکید بر اهمیت صلاحیت معلم در مدرسه گفت: نباید فارغالتحصیل دانشگاه فرهنگیان بدون کسب صلاحیت ها علمی و مهارتی معلم شوند.
وی افزود: محتوی و سرفصلهای دروس باید برمبنای کسب مهارت و تربیت برای زندگی باشد.
رجبی اضافه کرد: در کشورهای مختلف دنیا حداقل هشت واحد دروس مهارتی را برای مهارت های فردی و اجتماعی اختصاص می دهند و نسبت به نیازها براساس آمایش سرزمینی توجهی خاص دارند.
رئیس پیشین سازمان پژوهش پیشنهاد داد: برای هر نیاز فردی و اجتماعی آموزش های لازم تدارک شود.
ارسال نظر