باید برای نیاز دانش آموزان محتوا تعریف کرد



به گزارش واحد خبر روابط عمومی سازمان پژوهش، دکتر رجبی رییس پیشین سازمان در نشست هم اندیشی روسای سازمان پژوهش گفت: نباید سرفصل درسها در آموزش و پرورش براساس ورود به دانشگاه تعریف شود.

وی با تاکید بر اهمیت صلاحیت معلم در مدرسه گفت: نباید فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان بدون کسب صلاحیت ها علمی و مهارتی معلم شوند.

وی افزود: محتوی و سرفصلهای دروس باید برمبنای کسب مهارت و تربیت برای زندگی باشد.

رجبی اضافه کرد: در کشورهای مختلف دنیا حداقل هشت واحد دروس مهارتی را برای مهارت های فردی و اجتماعی اختصاص می دهند و نسبت به نیازها براساس آمایش سرزمینی توجهی خاص دارند.

رئیس پیشین سازمان پژوهش پیشنهاد داد: برای هر نیاز فردی و اجتماعی آموزش های لازم تدارک شود.

5
امتیاز: 5 (1 رای)

ارسال نظر

Image CAPTCHA