بیان ضرورت توجه به عدالت اجتماعی و نیروی‌انسانی در نشست معاون توسعه منابع و پشتیبانی با ادارات و دفاتر سازمان



معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با همکاران مدیریت طرح و برنامه، اداره کل امور اداری و پشتیبانی و اداره حراست سازمان دیدار و احکام 5 نفر از همکاران جدید این حوزه‌ها که به تازگی منصوب شده‌اند را به آن‌ها اعطا کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مهندس محمد علوی‌تبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی در این نشست صمیمی در خصوص انتصاب حبیب‌الله مهری به‌عنوان مدیرکل جدید اموراداری و پشتیبانی به برخی سوابق اجرایی و مدیریتی وی در معاونت توسعه منابع و پشتیبانی ریاست جمهوری، سازمان ملی جوانان و سازمان امور اداری و استخدامی اشاره کرد و گفت: ایشان تجربه خوبی در امور اداری و منابع انسانی دارند. امیدواریم در جذب نیروی‌انسانی و امور اداری گام‌های خوبی برداریم.

وی ادامه داد: متأسفانه به دلیل بازنشستگی، انتقال نیرو به ارگان‌های دیگر در سال‌های گذشته خروجی نیروی سازمان زیاد بوده که در این رابطه توصیه داریم در جذب نیروی‌انسانی کارها با جدیت بیشتری صورت پذیرد.

رعایت عدالت اجتماعی در توزیع وام‌های سازمان، توجه بیشتر به موضوع رفاه همکاران، توجه به مجتمع‌های رشد، بیمه درمانی همکاران، عدالت در رتبه‌‌بندی همکاران قراردادی، تهیه و تدوین شیوه‌نامه جذب و نگهداشت نیروی‌انسانی و آموزش نیروی‌انسانی از جمله مواردی بود که معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به رسیدگی به آن‌ها تأکید کرد.

علوی‌تبار دقایقی را نیزبه بیان اقدامات، تلاش‌ها و سختی‌‌های فعالیت‌های حوزه طرح و برنامه و امور مالی پرداخت.

وی در پایان در خصوص برخی از همکاران تازه منصوب شده در سازمان همچون حبیب‌الله مهری مدیرکل امور اداری و پشتیبانی، امیرعلی لطاف معاون امور اداری، امیرعباس شاه‌علی معاون طرح و برنامه، معصومه نوروزی معاون بهبود فرآیندها اداره کل اداری، مرتضی آیینی معاون مالی توضیحاتی ارائه و از زحمات مهدی جلالی در زمان تصدی مدیرکلی امور اداری و انتصاب ایشان در حوزه ریاست و مهدی نباتی در امور مالی و بازنشستگی ایشان، تشکر و قدردانی و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

اعطای لوح این همکاران بخش دیگر این نشست بود.

مهدی جلالی مدیر کل سابق و حبیب‌الله مهری مدیرکل جدید امور اداری و پشتیبانی دقایقی را سخنرانی کردند.

در پایان تعدادی از همکاران به بیان نظرات خود در خصوص این انتصاب‌ها و جابجایی‌ها پرداختند.

محمد علوی‌تبار پیش از این با دفتر تألیف کتاب‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و دفتر تألیف آموزش‌های عمومی و متوسطه نظری نیز دیدار داشت که در این نشست‌ها به مباحثی همچون الگو بودن سازمان در اجرای برنامه‌ها، جذب کارشناس مورد نیاز دفتر فنی و حرفه‌ای، برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی و توسعه و آموزش نیروی‌انسانی، حمایت از حقوق کارکنان، بودجه‌ریزی عملیاتی، تقویت ارتباط و سازوکار دفاتر برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری با دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی، شفافیت و اطلاع‌رسانی در خصوص احکام، کارانه‌ها و رفاهی، مشکلات سامانه پایش، میزان نرم‌های پرداخت حق‌التحقیق‌ها، نحوه برگزاری وبینارها، به‌کارگیری نیروهای بازنشسته و پاره وقت، امکانات و تجهیزات موجود در دفتر، لزوم حضور نمایندگان دفاتر در هیئت اجرایی سازمان، وجود استانداردهای دوگانه، معیارهای ارزیابی همکاران، پست‌های دفاتر و لزوم ایجاد تیم مشاوره‌ای در همه دوایر سازمان مطرح شد.

انتهای پیام

5
امتیاز: 5 (2 رای)

ارسال نظر

Image CAPTCHA