سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی فراخوان مقاله ماهنامه رشد معلم را منتشر کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی؛ از معلمان، اولیای تربیتی و کارشناسان علاقهمند تعلیم و تربیت دعوت میشود، مقالات و تجربههای زیسته و کاربردی خود را در محورهای زیر به دفتر مجله رشد معلم ارسال نمایند.
کاربست نظریه فطرتگرایی توحیدی در فرایند یاددهی یادگیری؛ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نقش معلم و مدرسه بر اساس آن؛ تدریس با رویکرد موقعیتمحور و تلفیقی؛ سنجش فرایندی وعملکردی؛ رویکردهای یادگیری در فضای مجازی؛ آخرین یافتههای علمی در زمینه آموزش و یادگیری؛ شایستگیهای معلمی؛ نظام آموزش و سنجش معلمان و رتبهبندی؛ معلم در نقش مشاور؛ چالشهای تدریس و ارزشیابی در بستر فضای مجازی؛ تجربهنگاری معلمان در تدریس مجازی؛ روایتپژوهی از تجربه زیسته معلمان؛ تجربه نگاری از اجرای برنامه ویژه مدرسه (بوم)؛ روشهای نظارت و راهنمایی بر عملکرد معلمان؛ ویژگیهای نسل جدید در هر دوره تحصیلی؛ تحلیل اهداف دورههای تحصیلی و میزان تناسب فعالیتهای مدرسهها با آنها؛ مهارتها و منش معلمی؛ تحلیل برنامههای هدایت تحصیلی در مدرسهها؛ محورهای ارسال مقالات میباشد.
ارسال مقاله، تجربه، خاطره، یادداشت کوتاه، قصه و داستان، طنز و حکایت، قالب های نوشتاری شرکت در این فراخوان مقاله می باشد.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188490232 در تماس باشند.
فایل فراخوان پیوست میباشد.
انتهای پیام
ارسال نظر