به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به نقل از پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش دراین نشست که با ارائه آقای مجید ثقفی و با حضور مجریان، ناظران و کارشناسان مشاور طرح های ارزشیابی بسته های آموزشی سوم و هفتم، مدیران و کارشناسان دفتر تالیف و شورای علمی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برگزار شد، پس ازانجام ارائه، افراد حاضر در نشست به بیان دیدگاه های خود در این زمینه پرداختند و مستند سازی و بررسی نقاط ضعف و قوت را به منظور ثبت و ضبط تجربیات مجریان و ناظران با هدف بهبود فعالیت های آتی پروژه های ارزشیابی و ثبت تجارب متراکم ارزشیابی مراحل قبل، ضروری و مفید دانستند.
این گزارش می افزاید: با استفاده از نتایج این پژوهش، امید است که این ارزشیابی ها به یک سیستم طراحی و نظارت آگاهانه، دقیق و همراه در تمامی مراحل پژوهش و نظارت کادری متخصص در تمام قسمت ها از انتخاب مجری تا طراحی روند کار ارزشیابی، اجراء و تدوین گزارش و ارائه نتایج منجر شود.
ارسال نظر