چکیده :
زندگی شخصی، حرفه ای، اجتماعی و فرهنگی ما تحت تاثیر انقلاب شبکه ای کامپیوتر قرار گرفته و دگرگون شده است. دنیایی که در آن کار می کنیم و آموزش می دهیم به شدت متاثر از فناوری های شبکه ای است.
قرن بیست و یکم به عنوان عصر دانش، قرنی است که در آن دانش، ارزش اقتصادی و اجتماعی مهمی دارد.
نظریه یادگیری و فناوری های آنلاین نشان دهنده نیاز به نظریه یادگیری برای واقعیات قرن بیست و یکم و آشنا کردن مربیان با روش های جدید تفکر در مورد تدریس و یادگیری با استفاده از فناوری های آنلاین است این کتاب، الهام بخش شما در نوع یادگیری و ارتباطی خواهد بود که برای متخصصان آموزشی و محققان امروزی است . همچنین راهنما و تبیینی برای فعالیت های آموزشی جدیدی است که در فراگیری فناوری آنلاین در جامعه امروزی مهم است.
این کتاب در چهار بخش مهم سازمان یافته است:
1 – مقدمه ای بر نظریه های یادگیری و فناوری (فصول 1 و 2 )
2 - سه نظر مهم یادگیری و فناوری در قرن بیست: رفتارگرایی، شناخت گرایی و سازنده گرایی (فصول 3، 4 و 5)
3 – یادگیری مشارکتی آنلاین : یک نظریه یادگیری برای قرن بیست و یکم (فصل 6)
همراه با مثال ها و مواردی برگرفته از شرایط آموزش رسمی و غیر رسمی (فصول 7، 8 و 9 )
4 – نتیجه گیری