
کتاب مدیریت برنامه درسی(از مبانی نظری تا راهکارهای عملی) توسط رحمت اله خسروی به رشته تحریر در آمد.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی، تصمیم گیری درباره برنامه درسی ماهیت پیچیدهای دارد و مواجهه ساده انگارانه با آن محکوم به شکست است. فهم این پیچیدگی و مدیریت سنجیده آن مستلزم شناخت دقیق ابعادی چون خاستگاه تصمیمگیری در برنامه درسی، ارکان برنامه درسی و عناصر برنامه درسی است. اثر حاضر را می توان کوششی برای تامل روی این ابعاد و مدل سازی به قصد تبیین دامنه گزینه های تصمیم گیری درباره برنامه درسی و رمزگشایی آن دانست. در این راستا نویسنده ابتدا مبانی نظری تصمیم گیری درباره برنامه درسی را تشریح نموده و سپس راهکارهایی عملی برای حرکت از تصمیم گیری متمرکز به سمت تصمیم گیری های آزاد شده و بومی را ارائه می کند.
نویسنده: رحمت اله خسروی
ناشر: علم استادان
سال نشر: 1400/ 167ص.