عضو هیات علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش



جستاری در بازسازی ماهیت پژوهش در نظام تربیت رسمی و عمومی

در کشور ما با توجه به نیاز ها و ضرورتهای  امروزی برای حرکت به سوی یک جامعه توسعه یافته و دانایی محور، پژوهش جایگاه مهمی در ذهن سیاست مداران و مدیران ارشد کشور را به خود اختصاص داده است.



ارزشیابی توصیفی وچالشهای پیش رور

نظام آموزشی رسمی دارای عناصر و مؤلفه­‌هایی است که سال‌ها پیش متناسب با شرایط اجتماعی و فرهنگی آن شکل گرفته است و در طول سال‌ها نتوانسته است چرخش­‌های مناسبی را برای متناسب سازی با تحولات اجتماعی ایجاد کند.



صدای پای ضحاک در مدارس

صدای پای ضحاک در دبستان های کشور

 دکتر محمد حسنی (عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش).

مقدمه.