مقاله



بررسی جایگاه یادگیری مداوم در اسناد بالادستی آموزش و پرورش با تأکید بر سند تحول بنیادین و سند برنامه درسی ملی

، بررسی جایگاه یادگیری مداوم در اسناد بالادستی آموزش و پرورش با تأکید بر سند تحول بنیادین و سند برنامه درسی ملی است



نقش مدیران در درگیر کردن معلمان

درگیر شدن دانش آموزان در یادگیری در کلاس به طور تصادفی اتفاق نمی افتد. این وضعیت وقتی پیش می آید که معلمان خوش قریحه، دانش آموزان را در درک اهمیت آنچه که می آموزند، یاری کنند و توضیح دهند که چرا این یادگیری برای آنها مناسب است.



یک شروع قوی

نویسنده در این مقاله در پاسخ به این سوال که بهترین راه نوشتن یک طرح درس کدام است؟ طراحی فکورانه و دقیق در طرح یک درس که دستورالعملی رابرای پیشرفت تحصیلی به دست می دهد.



پذیرش مقاله دانش آموز"وجیهه ملک قاسمی"در پایگاه ISC

سرپرست آموزش و پرورش استان از پذیرش مقاله"وجیهه ملک قاسمی" دانش آموز شهرستان بردسیر با عنوان«طراحی و ساخت گیت دزدگیر فروهشگاهی» در پایگاه ISC خبر داد.



یک فرهنگی یاسوجی موفق به کسب مقام برتر کنفرانس جهانی حقوق گردید

مهدی انصاری مهر از فرهنگیان شهر یاسوج استان کهگیلویه و بویر احمد در سومین کنفرانس جهانی حقوق وعلوم اجتماعی، موفق به کسب مقام برتر گردید. 



مهارت های تولیدی زبان در برنامۀ درسی فارسی دورۀ ابتدایی

مسئلة پژوهش حاضر عبارت است از «مقایسة تأثیر کتاب های فارسی بخوانیم و بنویسیم و کتاب های فارسی خوانداری و نوشتاری در تقویت مهارت های تولیدی زبان».