نشست کمیته مطالعه تطبیقی و رصد مسائل آموزش و پرورش جهان برگزار شد



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی  آموزشی، نصرت الله فاضلی دبیر شورای هماهنگی علمی سازمان ازبرگزاری نشست مطالعه تطبیقی با موضوع " پارادایم  آشوب، پیچیدگی و مقایسه تطبیقی برنامه درسی مبتنی بر این پارادایم و پارادایم  مدرنیسم " خبر داد.

در این نشست که روز سه شنبه مورخ27 /11 /1394 با حضور نمایندگان دفاتر سازمانی و برون سازمانی و اعضاء کمیته مذکور تشکیل گردید. پژوهشگر محترم آقای دکتر سید محمد حسین حسینی  از کارشناسان پژوهشکده مطالعات برنامه ریزی به ارائه یافته های مقایسه ای  خود پرداخت و به سر فصل هایی همچون تعریف واژه آشوب، نظریه آشوب، پیچیدگی از نظر لغوی و مفهومی، ویژگی های آشوب پیچیدگی، چرایی ، پارادایم آشوب – پیچیدگی، معرفت شناسی پارادایم مدرنیسم. همچنین هستی شناسی و روش شناسی آن، پارادایم مدرنیسم و برنامه درسی و در نهایت به پارادایم آشوب پیچیدگی و برنامه درسی اشاره نمود. در پایان نیز اعضاء حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص موضوع مربوطه ارائه نمودند.

4
امتیاز: 4 (5 رای)

ارسال نظر

Image CAPTCHA