به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، نصرت الله فاضلی دبیر شورای هماهنگی علمی سازمان ازبرگزاری نشست مطالعه تطبیقی با موضوع " پارادایم آشوب، پیچیدگی و مقایسه تطبیقی برنامه درسی مبتنی بر این پارادایم و پارادایم مدرنیسم " خبر داد.
در این نشست که روز سه شنبه مورخ27 /11 /1394 با حضور نمایندگان دفاتر سازمانی و برون سازمانی و اعضاء کمیته مذکور تشکیل گردید. پژوهشگر محترم آقای دکتر سید محمد حسین حسینی از کارشناسان پژوهشکده مطالعات برنامه ریزی به ارائه یافته های مقایسه ای خود پرداخت و به سر فصل هایی همچون تعریف واژه آشوب، نظریه آشوب، پیچیدگی از نظر لغوی و مفهومی، ویژگی های آشوب پیچیدگی، چرایی ، پارادایم آشوب – پیچیدگی، معرفت شناسی پارادایم مدرنیسم. همچنین هستی شناسی و روش شناسی آن، پارادایم مدرنیسم و برنامه درسی و در نهایت به پارادایم آشوب پیچیدگی و برنامه درسی اشاره نمود. در پایان نیز اعضاء حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص موضوع مربوطه ارائه نمودند.
ارسال نظر