به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مهدی جلالی رئیس گروه برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی سازمان پژوهش، اظهار کرد: سومین جلسه این دوره آموزشی- تخصصی شغلی با عنوان «کاربرد روانشناسی نظریه های یادگیری در فرایند تالیف کتابهای درسی» با هدف تبیین مدل رفتار آدمی، عوامل موثر بر یادگیری و نقش تفاوتهای فردی تاثیر گذاربر یادگیری طراحی و اجرا می شود.
وی افزود: مدت این دوره که سومین جلسه آن صبح امروز آغاز شده 16 ساعت است که توسط سرکار خانم دکتر صغری ابراهیمی قوام، دانشیار و مدیر گروه روانشناسی تربیتی و عضو پیوسته گروه برنامه ریزی درسی دانشگاه علامه طباطبایی ارائه می شود، ویژه کارشناسان دفاتر تالیف کتابهای درسی پیش بینی و برنامه ریزی شده است.
ارسال نظر