به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، دکتر حیدر تورانی رئیس پژوهشکده برنامه ریزی و نوآوری های آموزشی با نگارش این یادداشت، تمرکز بر حافظه محوری و یادگیری طوطیوار را به چالش کشیده و خواستار پاسخ مسئولان مربوطه شده است.
البته بسیاری از اندیشمندان و صاحب نظران براین باورند که؛ کنکور با ترویج یادگیری سطحی و حافظه مدار، به یادگیری ادراکی فرد آسیب وارد ساخته و خلاقیت و نوآوری را می کُشد.
فایل pdf یادداشت ارسال در آیکون ذیل قابل مشاهده می باشد.
فایل همراه:
ارسال نظر