
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، به همت پژوهشکده کودکان استثنایی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، نشست علمی- تخصصی «تعادل در کودکان ناشنوا» برگزار شد.
در این نشست که با حضور جمعی از کارشناسان و اعضای هیئت علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، کارشناسان آموزش ناشنوایان و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، کارشناسان آموزش ناشنوایان و توانبخشی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، کارشناسان آموزش ناشنوایان و توانبخشی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستانهای تهران و مدیران آموزشگاههای باغچهبان شهر تهران ساعت 10- 11:30 دوشنبه 4 تیر 1397برگزار شد، ابتدا دکتر احمد رمضانی رئیس پژوهشکده کودکان استثنایی ضمن خیر مقدم به حاضران به معرفی پژوهشگر، اعضای میزگرد و محورهای مورد بحث آنان به شرح ذیل پرداخت.
آقای دکتر امیرعباس ابراهیمی (دکتری تخصصی شنواییشناسی ،کارشناس پژوهشی پژوهشکده کودکان استثنایی)، تعریف، اهمیت و ضرورت شناسایی در کودکان ناشنوا، روشهای ارزیابی.
سرکار خانم دکتر مژگان فرهبد (عضوهیئت علمی پژوهشکده کودکان استثنایی)، توانبخشی دهلیزی.
آقای دکتر ابوالفضل سعیدی (مشاور سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی)، وضعیت حال، چشمانداز آینده در نظام آموزش و پرورش استثنایی.
در خاتمه هریک از حاضران به طرح سئوالات و نظرات خود پرداخته و پژوهشگر و اعضای پانل علمی به آن پاسخ دادند.
ارسال نظر