شورای هماهنگی و پیگیری اقدامات تحولی



اشاعه برنامه‌های سازمان در سطح استان‌ها یک نیاز مبرم است

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، بهره‌برداری از برنامه‌های تدوین شده سازمان را منوط به دنبال کردن آن‌ها در سطح استان‌ها دانست و گفت: بحث حمایت استانی در راستای اشاعه برنامه‌های سازمان از دیگر بخش‌هایی است که باید مجدداً راه اندازی شود.



الگوی توسعه‌ی فناوری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی نقد و بررسی شد

شورای هماهنگی و پیگیری اقدامات تحولی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با حضور ریاست سازمان، صبح امروز شنبه 18 دی ماه برگزار شد.



مسائل اساسی جامعه برای درج در برنامه‌های درسی نقد و بررسی شد

جلسه شورای هماهنگی و پیگیری اقدامات تحولی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با موضوع  نقد و بررسی مسائل اساسی جامعه، صبح امروز شنبه 4 دی ماه برگزار شد.



فیلم‌های برگزیده‌ی پنجاه‌ویک دوره‌ی جشنواره‌ی رشد برای دانش‌آموزان نمایش داده می‌شود

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی معتقد است ضروری است که در یک کارگروه، تصمیماتی جدی برای تولیدات مناسب این دوره و منتخبان سال‌های گذشته اتخاذ شود و فیلم‌های منتخب جشنواره‌ها، در مدارس، شبکه‌ی آموزش و سینما فلسطین نمایش داده شوند.



الگوی ارتباط مؤثر سازمان پژوهش با سایر سازمان‌ها و مراکز دانشگاهی بررسی شد

نشست شورای هماهنگی و پیگیری اقدامات تحولی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با حضور ریاست، معاونین و مدیران سازمان، صبح امروز شنبه 13 آذرماه برگزار شد.



مسائل اساسی جامعه باید در برنامه‌های درسی مد نظر قرار گیرد

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بر لزوم توجه به مسائل اساسی جامعه در برنامه‌های درسی تأکید کرد.



ابعاد مختلف الگوی توانمندسازی و آموزش معلمان، نقد و بررسی شد

جلسه شورای هماهنگی و پیگیری اقدامات تحولی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، با محوریت الگوی توانمندسازی معلمان در اجرای برنامه درسی غیرحضوری و رمزینه‌های سریع پاسخ، صبح امروز شنبه 29 آبان ماه با حضور ریاست سازمان، برگزار شد.



طرح عملیاتی توسعه فناوری اطلاعات سازمان پژوهش، نقد و بررسی شد

در جلسه‌ی شورای هماهنگی و پیگیری اقدامات تحولی، طرح عملیاتی توسعه‌ی فناوری اطلاعات سازمان پژوهش مورد نقد و بررسی قرار گرفت.



برنامه‌ریزی درسی پساکرونا در دستور کار قرار گرفت

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بر لزوم توجه به خرد تحول‌گرا در راستای اجرای برنامه‌های سازمان تأکید کرد و گفت: در این شکل خرد، فرد گذشته را نقادی کرده، در زمان حال صیادی می‌کند و برای آینده هوشیارانه و با طرح و برنامه حرکت می‌کند.



پژوهش در خدمت تحول باشد

شورای هماهنگی و پیگیری اقدامات تحولی با حضور رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و سایر مدیران و معاونین این سازمان برگزار شد.