بررسی روند عملکرد ۲۰ ساله نظام آموزشی ایران در دروس‌ علوم و ریاضیات



به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در این نشست که با حضور دکتر محمدیان رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، دکتر عصاره سرپرست پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، دکترعبدالعظیم کریمی مدیر ملی مطالعات تمیز و پرلز، مسعود کبیری مدیر داده‌پردازی و بخشعلی زاده مدیرعلمی ترجمه و آماده سازی مواد آزمون، کارشناسان و مدیران مناطق ساعت 8 صبح روز شنبه 13 آذرماه 95 در سالن اجتماعات سازمان پژوهش برگزار می شود، روند عملکرد بیست ساله نظام آموزشی ایران در دو پایه تحصیلی چهارم و هشتم و در دو درس علوم و ریاضیات با توجه به تغییرات اخیر نظام آموزشی به تفکیک حیطه‌ها، جنسیت و عوامل پیشینه‌ای مرتبط با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ارائه و مورد نقد و بررسی کارشناسان قرار می‌ گیرد.

4
امتیاز: 4 (4 رای)

ارسال نظر

Image CAPTCHA