به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، در این نشست که با حضور دکتر عصاره سرپرست پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، دکتر امانی مدیرکل دفتر تالیف کتب درسی، دکترمسعود کبیری مدیر دادهپردازی و خانم دکتربخشعلی زاده مدیرعلمی ترجمه و آماده سازی مواد آزمون و جمعی از کارشناسان و مدیران گروه های آموزشی ریاضی و علوم ساعت 9 صبح امروز (شنبه 13 آذرماه 95) در سالن اجتماعات سازمان پژوهش برگزار شد، دکترعبدالعظیم کریمی با مقایسه عملکرد کشورهای عضو در آزمون بین المللی تیمز 2015 گفت: معلمان علوم ایران، پس ازعمان بیشترین تاکید را کاوشگری علمی دانش آموزان داشته اند.
وی با اشاره به جدول عملکرد کشورهای عضو افزود: نتایج به دست آمده حاکی از آن است که 62 درصد از دانش آموزان ایرانی اظهارکردهاند؛ معلمان آن ها در بیش از نصف دروس بر انجام کاوشگری علمی تاکید داشته اند و این در حالی است که عملکرد بسیاری از کشورها دراین مورد کمتر از 27 درصد بوده است.
ارسال نظر