صدوبیست‌ویکمین شماره فصل‌نامه «تعلیم و تربیت» منتشر شد



مقالات مندرج در این شماره عبارتند از:

پیش‌بینی عملکرد دانش‌آموزان در حل مسئله‌های کلامی ریاضی با توجه به متغیرهای شناختی، فراشناختی و عاطفی

آزمون نظریه واگنر برای تبیین عوامل مؤثر بر تخصیص اعتبارات غیرپرسنلی به آموزش و پرورش

پیش‌بینی میزان اضطراب دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهر تهران بر اساس راهبردهای شناختی و فراشناختی آنان

نقش تدریس فکورانه معلمان زبان انگلیسی ایرانی و سبک تدریس آن‌ها در پیشرفت دانش‌آموزان

عوامل فراشناختی و عاطفی دانش‌آموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالا و پایین در ریاضی

ارزش‌یابی خط کتاب فارسی اول دبستان

بررسی رابطه جهت‌گیری فراشناختی کلاس درس با آگاهی فراشناختی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

معرفی کتاب

شایان ذکر است: چکیده مقالات فوق در بخش تازه های مجلات قابل مشاهده است.

2
امتیاز: 2 (1 رای)

ارسال نظر

Image CAPTCHA