
مقالات مندرج در این شماره عبارتند از:
پیشبینی عملکرد دانشآموزان در حل مسئلههای کلامی ریاضی با توجه به متغیرهای شناختی، فراشناختی و عاطفی
آزمون نظریه واگنر برای تبیین عوامل مؤثر بر تخصیص اعتبارات غیرپرسنلی به آموزش و پرورش
پیشبینی میزان اضطراب دانشآموزان دختر دوره متوسطه شهر تهران بر اساس راهبردهای شناختی و فراشناختی آنان
نقش تدریس فکورانه معلمان زبان انگلیسی ایرانی و سبک تدریس آنها در پیشرفت دانشآموزان
عوامل فراشناختی و عاطفی دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالا و پایین در ریاضی
ارزشیابی خط کتاب فارسی اول دبستان
بررسی رابطه جهتگیری فراشناختی کلاس درس با آگاهی فراشناختی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
معرفی کتاب
شایان ذکر است: چکیده مقالات فوق در بخش تازه های مجلات قابل مشاهده است.
ارسال نظر