
کارگاه آموزشی سه روزه یاددهی – یادگیری ویژة دانشآموزان کمتوان ذهنی به مدت 24 ساعت با ارائه آقای دکترساجد یعقوب نژاد با حضور جمعی از کارشناسان و متخصصین آموزش زبان انگلیسی، زبانشناسی کاربردی و روانشناسی کودکان استثنایی در پژوهشکده کودکان استثنایی برگزار گردید.
محورهای مورد بحث در این کارگاه عبارت بودند از:
- بررسی ویژگیهای عصب روانشناختی: پیش نیاز فرایندهای یادگیری در کودکان کم توان ذهنی
- اصول اساسی در طراحی فرایندهای یاددهی – یادگیری اثر بخش برای کودکان کم توان ذهنی
- فرایند گام به گام طراحی برنامههای یاددهی – یادگیری اصیل، کارکردی و مهارت محور برای کودکان کم توان ذهنی
ارسال نظر