ورود هرگونه مبحث به کتب درسی سازوکار خاصی دارد



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به نقل از خبرگزاری تسنیم، مدیرکل دفتر تألیف کتاب‌های درسی وزارت آموزش‌وپرورش گفت:‌ ورود هرگونه مبحث به کتب درسی از جمله برجام، سازوکار خاصی دارد و باید محتوای مورد نظر تولید وبه تایید شورای عالی آموزش و پرورش برسد.

وی افزود: برجام به کتاب درس تاریخ وارد نشده است اما مدارس به خواست خود می‌توانند در قالب فعالیت‌های فوق برنامه و مکمل درخصوص برجام به دانش‌آموزان اطللاعاتی را ارائه دهند.

دکتر محمود امانی طهرانی مدیرکل دفتر تالیف کتاب‌های درسی وزارت آموزش و پرورش در خصوص ورود مبحث برجام به کتاب درسی تاریخ گفت:‌ برجام به کتاب تاریخ وارد نشده است و دفتر برنامه‌ریزی و تالیف کتاب‌های درسی در این جهت اقدامی نکرده و تاکنون درخواستی برای تولید محتوا یا تایید آن دریافت نشده و موافقتی نیز صادر نشده است.

وی با اشاره به کلاس درس برجام در برخی مدارس برگزار می‌شود، افزود:‌ این موضوع جزوفوق برنامه‌های مدارس است که می‌توانند آن را با خواست خود طراحی و اجرا کنند.

امانی طهرانی ادامه داد: یک مدرسه می تواند برخی ساعات خود در طول هفته را به عنوان فوق برنامه به آموزش‌های خاص اختصاص می‌‌دهد که بخشی از این آموزش‌ها می‌تواند در رابطه با برجام باشد.

امتیازی داده نشده

ارسال نظر

Image CAPTCHA