
درخشانی افزود: برای تحقق این مهم، معلمان، خود باید به سلاح تفکر، اندیشه و تحقیق مجهز بوده، به موازات تدریس، به انجام فعالیتهای پژوهشی، اقدام پژوهی، مقاله نویسی و... اقدام نمایند.
معاون پژوهش، برنامهریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با استناد به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه درس ملی بر ضرورت کاربست نتایج پژوهشی معلمان در ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزش و پرورش تأکید کرد.
مشارکت 3 هزار و 703 اثر در نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی شهرستانهای استان تهران
معاون پژوهش، برنامهریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از مشارکت 3 هزار و 703 دانشآموز و معلم مناطق آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی خبر داد.
وی، محتوای الکترونیکی را یک فرایند مشارکتی آزادمنشانه مرتبط با دانش علمی عنوان کرد و گفت : با گسترش روزافزون تکنولوژی، دامنه این تغییرات و استفاده از ابزارهای جدید انتقال اطلاعات به آموزش و پرورش راه یافته است که اشتیاق و تمایل مدیران و معلمان مدارس در استفاده از محتوای الکترونیکی نشانگر آن است .
وی قابلیت ارائه دروس در قالبهای مختلف محیطهای چند رسانهای، امکان دسترسی به محتوای آموزشی برای افراد در هر زمان و مکان بدون محدودیت را از جمله کاربردهای مهم محتوای الکترونیکی برشمرد و بر نقش آن در تسهیل و تعمیق یادگیری تأکید کرد .
درخشانی تصریح کرد : براین اساس در سال جاری شاهد مشارکت 2017 دانشآموز و 1686 معلم در نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی بودهایم که از این تعداد شهرستانهای ورامین، اسلامشهر و ناحیه 2 شهر ری بیشترین آمار شرکت کننده را داشتهاند .
شایان ذکر است بعد از بررسی و داوری، آثار برگزیده به مرحله کشوری ارسال خواهد شد.
ارسال نظر